Access - relacje wiele do wielu

Hej! Po pierwsze wypada się przywitać, także witam gorąco!:mryellow: Po drugie, od kilku dni męczę się z Accessem próbując pojąć jak połączyć wszystkie tabele, żeby działało jak trzeba i nic.. Na stronie MS jest fajny tutorial jak utworzyć taką relacje, ale jak ją w właściwy sposób uzupełnić to już niestety nie znalazłem :/ a w czym rzecz: W efekcie wyjściowym mam mieć główny formularz w którym będę mógł przypisać każdemu z pracowników kilka różnych szkoleń oraz w innym formularzu móc sprawdzić jacy pracownicy są przypisani do do tych konkretnych szkoleń. Utworzyłem dodatkową tabelę (klucz podstawowy + ID tabel z którymi łącze) i połączyłem ją relacjami (1 do wielu) z tabelami pracownicy i szkolenia..a dalej przy różnych wariancjach, które próbowałem przeprowadzić wszystkie moje pomysły zawodzą.. Czy poszczególne pola/dane mają wszystkie być wprowadzone w tej dodatkowej tabeli czy w niej mają być zawarte tylko ID? Jak to w ogóle ugryźć? :rolleyes:

Odpowiedzi: 2

2010 - przez MSDNAA, mogę zainstalować inną wersję, jeśli jest łatwiejsza do zrobienia tego (tylko wtedy niektóre rzeczy nie chcą działać na niższej wersji, nawet po zapisaniu w trybie zgodności).
sinusq
Dodano
11.02.2012 16:58:04
A który to MS Office? :-k
XanTyp
Dodano
11.02.2012 06:45:57
sinusq
Dodano:
10.02.2012 21:01:51
Komentarzy:
2
Strona 1 / 1