10. Typy proste i referencyjne

Zapraszamy do komentowania publikacji: 10. Typy proste i referencyjne.

Odpowiedzi: 9

Cytat: Stałe to dane, których wartości nie możemy zmieniać. W pewnym uproszczeniu możemy sobie wyobrazić, że są to zmienne, których wartości są zawsze takie same. Koniec cytatu. Jeżeli stała to nie zmienna!!! Cytat: W C#, tak jak w innych językach obiektowych, mamy typy proste i referencyjne. Koniec cytatu. Tak w C# mamy typy proste, javie też, ale nie jest to regułą w językach obiektowych!!!!!!!
Komentarz
Dodano
21.08.2006 18:33:08
Przepraszam wszystkich za moje wybryki na forum, oczywiście, że jest bład z mojej strony. Pozdro. Po prostu zwiększamy x'a o 8
Komentarz
Dodano
18.08.2006 19:09:17
Tak jest!!! Pała!!! Źle zrozumiałeś :) lol
Komentarz
Dodano
14.08.2006 16:23:32
nie błąd w kodzie tylko źle zrozumiałes lekcje
Komentarz
Dodano
11.08.2006 13:55:51
Ty ciotka nie podskakuj bo ci zaraz zrobie masowanie jąder
Komentarz
Dodano
10.08.2006 19:01:05
Sam jestes błąd w kodzie
Komentarz
Dodano
10.08.2006 14:38:15
Błąd w kodzie; pierwsze okno int x = 2; int y = x; x = x + 8; powinno być: int x = 2; int y = x; y = x + 8;
Komentarz
Dodano
05.08.2006 22:48:20
@Shreeve: "KlasaPomocnicza obiekt1 = new KlasaPomocnicza(); KlasaPomocnicza obiekt2 = new KlasaPomocnicza();" Te linie tworzą dwie nowe instancje klasy KlasaPomocnicza: obiekt1 i obiekt2... Dzięki temu, że zmienna x NIE jest statyczna, każda instancja przechowuje swoją wartość iksa, do którego dostęp mamy przez nazwę instancji, np. obiekt1.x - mam nadzieję, że rozjaśniłem. Pozdrawiam :)
Komentarz
Dodano
29.07.2006 13:40:02
Kod działa, ale zastanawia mnie, w jaki sposób mamy dostęp do zmiennych klasy, bez tworzenia jej instancji, lub bez oznaczania jej jako static, tym bardziej, że jest dostęp poprzez nazwę klasy?
Komentarz
Dodano
27.07.2006 09:54:01
CentrumXP.pl
Dodano:
27.07.2006 09:54:01
Komentarzy:
9
Strona 1 / 1