10. Typy proste i referencyjne
Zapraszamy do komentowania publikacji: 10. Typy proste i referencyjne.
Odpowiedzi: 9
Cytat:
Stałe to dane, których wartości nie możemy zmieniać. W pewnym uproszczeniu możemy sobie wyobrazić, że są to zmienne, których wartości są zawsze takie same. Koniec cytatu. Jeżeli stała to nie zmienna!!!
Cytat:
W C#, tak jak w innych językach obiektowych, mamy typy proste i referencyjne.
Koniec cytatu.
Tak w C# mamy typy proste, javie też, ale nie jest to regułą w językach obiektowych!!!!!!!
Przepraszam wszystkich za moje wybryki na forum, oczywiście, że jest bład z mojej strony. Pozdro. Po prostu zwiększamy x'a o 8
Tak jest!!! Pała!!! Źle zrozumiałeś :) lol
nie błąd w kodzie tylko źle zrozumiałes lekcje
Ty ciotka nie podskakuj bo ci zaraz zrobie masowanie jąder
Sam jestes błąd w kodzie
Błąd w kodzie; pierwsze okno
int x = 2;
int y = x;
x = x + 8;
powinno być:
int x = 2;
int y = x;
y = x + 8;
@Shreeve:
"KlasaPomocnicza obiekt1 = new KlasaPomocnicza();
KlasaPomocnicza obiekt2 = new KlasaPomocnicza();"
Te linie tworzą dwie nowe instancje klasy KlasaPomocnicza: obiekt1 i obiekt2...
Dzięki temu, że zmienna x NIE jest statyczna, każda instancja przechowuje swoją wartość iksa, do którego dostęp mamy przez nazwę instancji, np. obiekt1.x - mam nadzieję, że rozjaśniłem. Pozdrawiam :)
Kod działa, ale zastanawia mnie, w jaki sposób mamy dostęp do zmiennych klasy, bez tworzenia jej instancji, lub bez oznaczania jej jako static, tym bardziej, że jest dostęp poprzez nazwę klasy?
Strona 1 / 1